I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ratings and Recommendations by outbrain

Selasa, Januari 04, 2011

Welcome 2011 Goodbye 2010

Alhamdulillah sedar tak sedar dh 4 ari kite melangkah ke tahun baru 2011.....
Byk sngt yg berlaku pd thn 2010....Mcm2 dugaan yg aku kene lalui..
Tahun 2010 meninggalkan byk kenangan dalam hidup aku....
Mcm2 kenangan ade...Ade yg suke...Ade yang duke....
Dalam byk2 peristiwa yg t'jadi pada diri aku,hanye 1 je yg meninggalkan kesan yg mendalam...
Peristiwa itu adalah kehilangan insan yg paling aku syg iaitu bf aku...
Kepergiaannye secara mengejut membuatkan aku ssh utk menerima kenyataan...
Sebulan lebih aku x pergi keje...Dan sebulan lebih gak lah aku terlalu bersedih....
Sukar utk aku lupakan arwah..Lagi2 lah kteowg dh beria2 plan nk kawen....
Tp impian kteowg x kesampaian...Cukup berat dugaan ini bagi aku...
Sehingga kini aku masih terkenangkan arwah...Ya Allah tabahkan lah hati hambaMu ini...
Berikan lah aku kekuatan dalam menempuhi dugaan ini...
Mcm2 dugaan aku kene lalui pd tahun 2010....
Namun dugaan itu lah yang menjadikan aku seorang yg kuat dan tabah....
Aku beharap sngt tahun 2011 nie tiada lg lah dugaan yg sehebat tahun 2010....
Moge tahun 2011 nie akn meninggalkan kenangan yg indah dalam hidup aku....

Tiada ulasan: