I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ratings and Recommendations by outbrain

Selasa, Januari 18, 2011

Peluang....

Aku x faham lah sowg laki nie.......
X abis2 dgn perangai dye 2....
X pnh nk berubah....
Jnj mcm2...Jnj xnk wt lagi lah...
X nk itulah,x nk ini lah...
Tp mcm hampeh!!!
Kate2 hanya manis di bibir je...
Bengangnye aku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
X pernah nk hargai owg yg sayang kt dye....
Cian betul lah pasangan laki 2...
Punye lah setia tp ini yg di bls kt dye...
Sungguh kejam...
Mmg kate2 laki 2 langsung satu pun x bleh pakai.....
Mcm *$^&*+............
Mesti kowg heran kn nape aku bengang sangat..
Benda nie jd kt owg yg rapat dalam hidup aku.....
Lg2 owg 2 aku syg...
Mestilah aku hangin satu badan bile si laki 2 tergamak wt kt pompuan 2 cam 2...
Klu cam nie lah cara laki 2,jgn harap aku nak tolong ko dh.....
Ingatkan dh berubah...Tp x rupenye.....
Nape lah jadi cam nie...X pernah nk hargai PELUANG yg di beri.....




Kata hati: Klu stkt laki cmnie...Hye2 bye2 lah jwbnye...

4 ulasan:

KinosKoko berkata...

isk3..kalau aku, da lama kena back kick..

Marlina Roslee berkata...

Tau xpe.....
Hargai lah peluang yg di berikan...

Miss Sunshine berkata...

Sakit kan hati bole lelaki tak pandai hargai peluang yang ada... Saya pernah rasa...

Marlina Roslee berkata...

Tau xpe..