I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ratings and Recommendations by outbrain

Sabtu, Januari 15, 2011

Update!!!!

Ermm...Dh bersawang dh blog nie...
Lame sngt dh x update....
Skrg bz skit...Tue yg x update blog 2...
Bz mencari ilmu utk bekalan kt sana nnti....
Yelah kn..Skrg nie dh xkeje..Dok umah je....
Daripada x buat pape baek cari ilmu kn....
Pada mase yg same gak aku skrg nie ngah cari keje...
Bosan lah dok umah...Rase nk keje je...Mcm2 job aku apply...
X tau dpt ke x...Hope dpt lah....Amin...
Bkn ape,aku nie ank sulung besar tanggungjawabnye..
klu aku x keje sape lah yg nk tolong ringan kn beban mak & abah aku kn...
Itu jelah perkembangan aku skrg nie...Xde pape yg menarik pun...
Sblm 2 aku nk ucapkn tq kt member2 blogger yg sudi singgah kt blog aku nie...
Kunjungan anda sume akn aku bls...Insya'allah...

Tiada ulasan: