I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ratings and Recommendations by outbrain

Ahad, Oktober 10, 2010

Aku Teruskan Hidup Tanpa Dia........

Salam.......
Ermm.....
Lame x update blog...
Ari nie br ade ksmptn....
Pejam celik x sangka dh dua bln lebih arwah bf aku pegi....
Sukar utk aku melupakan arwah...
Ari2 aku lalui cukup sunyi...
Tiada lg gelak tawanye...
Tiada lg senda gurau antara kami...
Tiada lg owg yg akn msj n call aku ari2...
Tiada lg usikan dr dye...
Tiada lg jasadnye utk aku tatap wajahnye,utk aku melihat senyuman serta gelagatnye..
Sunyinye hdup aku tanpa dye...
Sukarnye utk aku telan sume kepahitan ini...
Rindu...
Rindu sngt kt dye....
Tiada ape yg dpt aku lakukan lagi utk dye...
Hanya doa je yg mampu aku kirimkan pdnye....
ABG....
Ayg akn sentiase doakn utk abg...
Ayg hrp,kite akn jmp d sna kelak...
Abg sentiase ade d ati ayg.....
Ayg syg abg sngt2....
Ya Allah...
Berikan lah aku kekuatan dan ketabahan dlm menempuhi dugaan hidup ini..
Sesungguhnye aku insan yg lemah....

3 ulasan:

kak gojes berkata...

kemanakah si die itu?

azhar berkata...

Tetaplah bersamaku, Tuhan
Tetaplah bersamaku, kasih
Jika kasih tak bersamaku
Tetaplah bersamaku, Tuhan
Jika kasihku pergi
Tetaplah bersamaku, Tuhan
Kalau Tuhan tak bersamaku
Ke mana lagi kan kucari kasihku....

Marlina Roslee berkata...

Eryati: Si die dh g jauh m'hdp illahi.....
Azhar: Tq....