I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ratings and Recommendations by outbrain

Khamis, Mei 16, 2013

Rindu Arwah Sidia

Ya Allah...
Betapa rindunya hati ini pd arwah sidia..
Terlalu banyak kenangan pahit & manis tercipta ketika kami bersama..
Kenangan itu takkan mungkin aku lupakan sampai bila-bila..
Walaupun kita di alam yang berbeza..
Hati ini tidak pernah sesekali melupakan sidia..
Tiada apa yang dapat aku lakukan tika saat hati ini merinduimu..
Apa yang hanya mampu aku lakukan, di setiap solatku akan ku kirimkan doa buatmu..
Dan apabila aku teringat padamu Al-fatihah lah yang akan aku hadiahkan padamu.

Ya Allah..
Engkau ampunkanlah segala dosa-dosanya..
Engkau perluaskanlah kuburnya dengan rahmatMu..
Jadikanlah kuburnya sebagai tempat untuk sidia beristirehat..
Engkau terangilah kuburnya dengan cahayaMu..
Janganlah Engkau jadikan kuburnya sebagai salah satu daripada lubang-lubang nerakaMu..
Engkau tempatkanlah arwah sidia dalam kalangan orang yang soleh & beriman..
Ya Allah..
Semoga arwah sidia tenang di sana..
Sesungguhnya kami berpisah di dunia buat selama-lamanya..
Mudah-mudahan kami bertemu lagi disyurgaMu nanti..
Amin ya rabbal alamin..
Al-fatihah...

<<<< Dalam Kenangan (Mohd Zulfitri Bin Abd Hamid) >>>>




Tiada ulasan: