I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ratings and Recommendations by outbrain

Selasa, Mei 14, 2013

Perjalanan Hidupku

Perjalanan hidup aku penuh dengan cerita
Ada yang suka ada yg duka
Beronak juga berliku
Dalam perjalanan hidup aku ini
Aku pernah terjatuh
Jatuh tersungkur tersembam ke bumi
Aku cuba bangun lalu terduduk
Aku cuba untuk berdiri tapi kaki aku lemah longlai
Aku cuba sekali lagi namun aku gagal lagi
Aku tak kuat untuk bangun semula
Tanpa aku sedar air mata mula mengalir
Hati ini terasa sungguh pilu
Mengenangkan apa yang telah terjadi
Sejak dari itu hidup aku terasa kosong
Hari-hari yang berlalu tiada erti bagi aku
Aku hampir berputus asa
Aku lena dalam jiwa yang kosong itu
Suatu hari aku tersedar dari lena yang panjang
Aku harus teruskan perjalanan ini
Aku harus kuat
Lalu aku bangkit dengan semangat yang baru
Melangkah dan terus melangkah
Segala onak yang berliku aku tempuhi jua
Walau terkadang kaki ini tersadung
Namun aku tetap meneruskan perjalanan
Kerana aku tahu perjalanan ini masih jauh lagi

Tiada ulasan: