I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ratings and Recommendations by outbrain

Ahad, Februari 17, 2013

Dilukai Lagi

Di keheningan malam....
Aku bersendiri lagi...
Duduk termenung mengenang apa yg terjadi...
Lalu ingin ku coretkan segala yg terbuku di hati...

Entah kenapa harus ini semua terjadi...
Tatkala hati ini baru ingin merasa bahagia...
Tatkala hati ini baru menyulam kasih dan sayang yg ikhlas sejati..
Tatkala rindu membuak-buak di hati..

Aku sangkakan bahagia berpanjangan...
Rupanya terhenti di pertengahan jalan...
Mengapa aku diperlakukan sebegini...
Aku dibuang sebegitu saja...

Apa salah aku...
Apa dosa aku padamu...
Hingga sukar untuk kau memaafkan aku...
Hingga membuatkan kau membenci aku...

Tidakkah kau ingat dahulu kau pernah meninggalkan aku...
Tapi kau datang kembali dengan seribu harapan...
Kau memujuk aku untuk terima kau kembali...
Dan aku menerimamu kembali dan memberi peluang untuk kau memperbetulkan kesilapanmu...

Sekarang setelah aku menyayangimu sepenuh hati...
Setelah aku mengharap kau adalah yg terakhir...
Kau pergi meninggalkan aku...
Mana janji-janji manis yg kau taburkan pada diri ku ini...

Dan untuk yang kedua kalinya aku dilukai olehmu lagi..
Mudahnya kau melupakan aku...
Mudahnya kau meninggalkan aku...
Mengapa kau berubah dengan sekelip mata...

Andai aku yg bersalah...
Maafkan segala kesilapan aku kepadamu...
Halalkan segala yang pernah kau berikan padaku...
Aku cuma mampu berdoa agar kau kembali seperti dahulu...

Tapi jika sudah tertulis kau bukan untuk aku...
Aku redha akan ketentuan buat diriku...
Mungkin aku bukan yg terbaik untukmu...
Terima kasih atas segalanya...


Tiada ulasan: