I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ratings and Recommendations by outbrain

Selasa, Januari 01, 2013

AZAM 2013

Gud bye 2012....
Welcome 2013...
Sedar x sedar dh thn 2013..

Mcm2 dh jadi sepanjang 2012...
Ade suke ade duka...
Mcm2 dugaan yg aku lalui...
Alhamdulillah aku diberi kekuatan utk lalui semua 2...
Mcm2 kenangan yg aku dpt...
Ade kenangan yg sngt m'bahagiakan..

Ade kenangan yg m'buatkn aku xnk m'ingatinye lg...
2013 umur pun dh 26...
Tp rase mcm mude lg je...huhuhu

Pape pun aku b'syukur pada Illahi...
Syukur krn masih b'nafas lg...

Syukur krn masih diberi peluang utk menikmati kehidupan ini...
Seperti mereka yg laen,aku m'punyai 1 azam..
Azam aku ingin b'ubah kepada yg lebih baek...

Moge Allah m'beri aku kekuatan utk lalui tahun baru ini...
Moge Allah m'permudahkan sgale urusan aku di dunia & akhirat...
Amin...

Tiada ulasan: