I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ratings and Recommendations by outbrain

Isnin, Oktober 22, 2012

BAHAGIA BERSAMAMU

Alhamdulillah...
Aku bersyukur kerana dipertemukan dengan dirimu...
Aku bersyukur kerana dapat mengenali dirimu...
Aku bersyukur kerana kau menerima diriku seadanya...

Aku bersyukur kerana kau menyayangiku sepenuh hatimu...

Alhamdulillah...
Kehadiran dirimu mengisi kekosongan yang ada...
Kehadiran dirimu melengkapi hidupku...
Kehadiran dirimu membahagiakan aku...
Kehadiran dirimu mewarnai hidupku...


Alhamdulillah...
Indahnya saat bila bersama denganmu...

Indahnya rasa bila diri disayangi...
Indahnya hidup ini dengan kata-kata darimu...
Indahnya dunia ini dengan kehadiran dirimu...

Sesungguhnya....
Aku bahagia bila bersama denganmu...
Semoga kasih sayang yang kita bina kekal selamanya...

PadaMu Ya Allah aku bersyukur diatas segala nikmat yang kau berikan...

Tiada ulasan: