I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ratings and Recommendations by outbrain

Selasa, September 11, 2012

TEMAN PENGGANTI

Assalammualaikum...

Tgk title post nie..
Mesti kowg familiar kn dgn title kt post nie..
Teman Pengganti actually title lagu Black ft Malique..
Lagu nie tgh top skrg..
Slalu sngt b'kumandang kt radio..
First aku dgr lagu nie ofismate aku yg dok nyanyi..
Mule2 aku gelakkn dia nyanyi lagu nie..
Pas 2 dia kate kt aku lagu nie best n dia suwo aku dgr..
Mule2 aku dgr mcm xde pape je..
Pas 2 bila kt umah aku dok dgr n hayati skali lirik lagu nie terus aku nangis..
Baru aku tau lagu nie sedih sngt2...

Lagu nie wt aku ingt kn arwah BF aku..
Sedih sngt3...Sungguh menyentuh prasaan..
Al-Fatihah utk arwah MOHD ZULFITRI..
Moge arwah tenang & di tmpt dlm klgn org yg soleh & beriman.





Tiada ulasan: