I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ratings and Recommendations by outbrain

Sabtu, Disember 03, 2011

Trase x d hargai.....

Sedihhhhhhhhhhh............................
Sngt sedih........................................
B'jurai2 dh air mate nie...................
Trase diri nie x d hargai langsung.....
Aku sedar sape lah aku kn................
Aku xde sape2..................................
Mentang2 ko ade sgale2nye.............
Suke2 ati ko je nk wt aku nie cm mne2 kn...........
Mmg aku diam......................................................
Diam aku sbb aku xnk keruhkn lg keadaan......................
Tp bile aku diam, ko pijak kpale aku kn..........................
Xpe,aku still bleh sabar..........................................
Jgn sampai aku hilang sabar sudah............................
Setiap owg de had kesabarannye......................

Tiada ulasan: